Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.

Holdet er for dig, som ønsker at bevare din smidighed, din muskelstyrke, bedre balance og øget kropsbevidsthed. Du arbejder primært med din egen kropsvægt (altså uden rekvisitter). Enkelte øvelser er med håndvægte efter eget valg, redondo bold samt elastik.

Træningen forbedrer din balance, forbygger svimmelhed og hjælper med til at styrke musklerne omkring mave, ryg, arme og ben. Træningen indeholder stabilitets- og koordinationsøvelser. Træning af mave- og rygmuskler kan forebygge rygsmerter og dårlig kropsholdning, samt give en stærkere bækkenbund.

Der er musik til alle øvelserne, som foregår stående eller på vores liggeunderlag.

Alle kan deltage. Mange af øvelserne er niveaudelte, så man bestemmer selv sværhedsgraden.

Du skal medbringe liggeunderlag, redondobold, elastik og vægte.

Tid/Sted
Onsdag 08:30-09:30 Rønbæk Indrætscenter, RIC 1
Pris fra nu, indtil 10.07.2024.
4,00 kr.